Քեզ ոչ ոքի չեմ տալու…

Published Июнь 2, 2012 by Janka

Մեր սերը ես միշտ պահելու եմ: Իմացիր, քեզ ոչ ոքի չեմ տալու: Այս կյանքը , մեր երջանկությունը մենք միասին ենք վայելելու: Ես ապրում եմ քեզնով, դու`ինձնով:Մեր սերն էնքա~ն,էնքա~ն ուժեղա, որ երբեք լսու՞մ ես, երբեք ոչնչի  առաջ կանգ չի առնի: Միշտ պայքարելու եմ, որ չկորցնեմ այն, ինչ հիմա ունեմ: Ինչ գնով էլ լինի պահելու եմ: Այն անիմաստ կռիվներից մեր սերը չի նվազելու, ընդհակառակն, ավելի ա  ուժեղանալու: Զգում եմ, որ թեկուզ 5 րոպե չենք խոսում, կարոտը կրծում ա կոկորդս ու գիտեմ, քո մոտել ա տենց: Ես քեզ դարձնելու եմ ամենաերջանիկ մարդը, ու գիտես ինչու՞…որովհետև արժանի ես: Քեզ տալու եմ այն սերն ու կիրքը, այն կրակն ու ջերմությունը ու այն երջանկությունը, որ ոչ ոք չի կարող տալ: Միշտ աղոթելու եմ մեր սիրո համար ու էն երեխեքի, որ մեր մեծ սիրո պտուղն են լինելու:Քեզ միշտ պահելու  եմ կողքիս ու երբեք, երբեք ոչ ոքի չեմ տալու…

2 comments on “Քեզ ոչ ոքի չեմ տալու…

  • Добавить комментарий

