Վախենում եմ…

Published Июнь 2, 2012 by Janka

Միշտ ապրել եմ այն մտքով, որ երբևէ ոչնչից չեմ վախենա: Բայց ինչ հայտնվել ես իմ կյանքում, վախը պարուրել է հոգիս: Վախենում եմ…ու գիտե՞ս ինչից…քեզ կորցնելուց, մեր սերը հավետ միայն հուշերում որպես արխիվ քնեցնելուց, երջանիկ ապագան ուրիշի հետ կառուցելուց: Չեմ ուզում ուրիշ մեկի հետ ապրել այն պահերը, որ մերն են եղել, այն րոպեները, որ նայել ենք իրար աչքերի ու լռել`թողնելով,որ խոսեն ամեն ինչ ասող ու խորը դատող մեր աչուկները: Վախենում եմ, որ ինձ կթողնես…կգնաս անդարձ ու կմոռանաս: Վախենում եմ ու դեռ այքան կվախենամ, մինչև գա այն օրը,երբ կարթնանամ քո կողքին, քո համբույրից ու կհասկանամ, որ արդեն իմն ես:

4 comments on “Վախենում եմ…

  • Добавить комментарий

