Ուզում եմ հասկանաս…

Published Июнь 2, 2012 by Janka

Անվերջանալի կռիվներ, որ վերջերս հաճախ են կրկնվում: Այդպես էլ չհասկացար, որ մի փոքր բարձր տոնդ կամ քեզ համար չնչին թվացող խոսքդ խոցում է սիրտս: Այնքան եմ ուզում փորձել արցունքներս խեղդել մեջս, որ չնկատես: Խնդրում ես, որ ուրաղացնեմ քեզ, երբ ինքդ ցավ ես պատճառում: Սկզբունքներ, որոնց դեմ գնալ երկուսս վախենում ենք: Կարծում ես միշտ ճի՞շտ ես: Փորձիր մի կողմ դնել ինքնասիրությունդ ու գոնե մեկ անգամ հասկանալ ինձ: Հասկանալ վերջապես, թե ինչ եմ ես ուզում, թե ինձ ինչ է պետք:

2 comments on “Ուզում եմ հասկանաս…

  • Добавить комментарий

