Կարոտում եմ…

Published Июнь 2, 2012 by Janka

Կարոտ…չկա սեր,առանց անսահման կարոտի: Ամեն վայրկյան կարոտում եմ քեզ…կարոտում անսահման սիրով ու խենթությամբ:Միշտ բողոքում էիր, որ չեմ կարոտում,բայց տենց չէր…ուղղակի ցույց չէի տալիս: Իսկ հիմա ասում եմ,պատրաստ եմ ի լուր աշխարհի գոռալ…կարոտում եմ…շա~տ-շա~տ եմ կարոտում ու սիրում:Հետո էլ ասում ես ինչու՞ եմ նեղվում, երբ որոշ ժամանակ չենք խոսում: Հիմա հասկացա՞ր…ստացա՞ր հարցիդ պատասխանը…ուղղակի հասկացի շաաաաաաաաաաա~տ եմ կարոտում…

2 comments on “Կարոտում եմ…

  • Добавить комментарий

