Ինչպես ասացի…

Published Июнь 2, 2012 by Janka

<<Սիրում եմ քեզ>>: Թվում էր, թե շուրթերս երբեք չեն արտաբերի այս խոսքերը, թվում էր, թե համարձակությունս երբեք թույլ չի տա ասել դա: Բայց չէ…ասացի…թեև դժվարությամբ, բայց ասացի…ու միայն քեզ: Մտածում էի, որ արժանապատվությունս դեմ կգնա ու կհաղթի սրտիս: Բայց չէ…սիրտս ավելի ուժեղ գտնվեց ու ես ասացի…ասացի այն բաղձալի խոսքերը, որ այդքան ուզում էիր լսել իմ շուրթերից: Պատկերացնում եմ ինչ զգացիր, երբ լսեցիր դրանք: Երևի չէիր հավատում ականջներիդ…երևի մտածում էիր պատրանք է, ցնորք…բայց մյուս կողմից ուզում էիր հավատալ…ու հավատացիր…ես էլ կրկնեցի <<Սիրում եմ քեզ>> անսահման սիրով, իմ ողջ էությամբ: Ու գիտե՞ս ինչու…ինձ այս աշխարհում բոլորից անկեղծ ու բոլորից շատ սիրելուդ համար,կործանման եզրից փրկելու համար, աչքիս արցունքը մաքրելու համար, ինձ ժպիտ տալու ու անսահման երջանկացնելու համար: Սիրում եմ քեզ, ու դեռ շատ եմ ասելու, որ չմոռանաս…ու որ միշտ հիշես: Ես պատասխանում եմ քո զգացմունքներինիմ ողջ էությամբ, ուժով ու սիրով: Ու միշտ աղոթելու եմ իմ ու քո սիրո հավիտենականության համար:

4 comments on “Ինչպես ասացի…

  • Добавить комментарий

