Անվերնագիր

Published Июнь 2, 2012 by Janka

Ամեն անգամ քեզ հանդիպելիս

Աչքերս թեքում, նայում եմ հեռու,

Չգիտեմ ինչու՞ եմ ես այսպես վարվում

Գուցե մեղավոր եմ ես ինձ զգում,

Բայց ինչի՞ համար

Միթե՞ աղջիկը սիրել չի կարող,

Միթե՞ սերն իր հետ միայն ու միայն թախիծ է բերում

Այս աշնան նման,

Որի նմանը մեկ էլ եղել է իմ ծնված տարում:

Գիտե՞ս սիրելիս ես ու՞մ եմ նման,

Այն նավապետին, ով հստակ գիտի,

Որ իր նավակը պիտի խորտակվի,

Պիտի չքանա ու ոչնչանա

Ինչպես իմ սերը…

Բայց ինչի՞ համար.

Փոխարեն օգնես, որ քեզ մոռանամ

Կրկին տանջում ես, խելքահան անում:

Հերիք է խաղաս, հերիք է տանջես,

Ավելի լավ է դիմակդ հանես,

Մեկ է ես գիտեմ, որ ինձ խաբում ես…

Բայց ինչի՞ համար.

Ի՞նչ եմ արել քեզ…

 

Լարիսա Գասպարյան

Добавить комментарий

